Programi za pojedince

Step UP programi namenjeni pojedincima pomoći će vam da resurse koje imate u sebi, osvestite i osnažite kako biste u ljubavi, poslu, prijateljstvu, roditeljstvu i drugim značajnim životnim oblastima bili izbalansiraniji i zadovoljniji, jer...Život je previše kratak da bismo bili nesrećni.


Bring Happiness to Life


Naučite

Kako da vodite srećniji život?


Step Up program za pojedince „Kako da vodite srećniji život“ predstavlja osmonedeljni kurs (osam radionica od po tri sata) na kome ćete, radeći u grupi polaznika, steći znanja o tome šta je sreća, koje su tipične zablude o sreći, zbog čega je sreća značajna. Baveći se ličnim temama, otkrićete na koji način najčešće sami sebe sabotirate u ostvarenju željenih vizija. Naučićete kako samosaosećajnost, zahvalnost, život u sadašnjosti i davanje drugima, mogu da budu lekoviti. Kroz kreativan rad naučićete zašto je za građenje kvalitetnih odnosa sa drugima, važno da budemo svesni svojih emocija, da ih prihvatimo i njima upravljamo.

Kome je namenjen?

Program je namenjen svima onima koji imaju izazova u nekoj od važnih životnih oblasti (posao, učenje, partnerstvo, roditeljstvo i sl), koji žele da ostvare svoj puni potencijal, a osećaju da to još nisu uradili, onima koji su otvoreni da uče i napreduju.

Mindfulness je danas jedan od najpoznatijih pristupa koji nam pomaže da bolje reagujemo u stresnim situacijama, pojačamo koncentraciju i fokus i budemo zdraviji.

Program Mindfulness X sastoji  se od osmonedeljnog kursa (osam radionica u proseku od po 2 sata i 15 min) kroz koji ćete naučiti neke od osnovnih zakonitosti u funkcionisanju našeg mozga i razumeti zašto je za nas važno da živimo u sadašnjosti. Program se zasniva na vežbanju specifičnih tehnika meditacije, ali i na razumevanju principa zbog kojih one u praksi fukncionišu. Naučene tehnike ćete moći da primenjujete u različitim situacijama i različitim oblastima života. Na ovom treningu bićete u prilici da upoznate gradivne elemente mindfulnessa u svakoj od 7 radionica (pažnja i sadašnji trenutak, automatizmi, prosuđivanje, prihvatanje, ciljevi, saosećajnost, ego) dok će se integracija svih elemenata raditi na osmoj radionici.

Kome je namenjen?

Program je namenjen svima onima koji žele da se uspešnije bore sa stresom, da nauče metode koje će im pomoći da budu zdraviji i otporniji, ali i da žive i rade sa većom lakoćom i smirenošću.

StepUp program   Kako da emocije budu na mojoj strani  predstavlja četvoronedeljni kurs (4 radionice od po 2.5h) na kome ćete naučiti fiziološku osnovu emocija, uočićete koje ste emocije sebi dozvolili i zašto, a koje emocije tek treba da dozvolite. Razumećete koje vas situacije „izbacuju iz koloseka“, kako da napravite pauzu i sprečite reagovanje po automatizmu. Naučićete kako da prihvatite emocije i odaberete reakciju koja je za vas svrsishodna.

Kome je namenjen?

Program je namenjen svima onima koji žele da nauče kako da bolje upravljaju svojim emocionalnim reakcijama, uspešnije komuniciraju i grade kvalitetnije odnose sa drugima, kao i onima koji žele da bolje upravljaju konfliktima.

Veliki broj istraživanja ukazuje na to da sreća i zdravlje idu jedno sa drugim.

Kako sreća utiče na naš život?


PRODUŽAVA ŽIVOT


U možda najpoznatijoj studiji sreće i dugovečnosti, praćen je životni vek katoličkih sestara. One koje su imale najviše pozitivnih emocija na početku studije, živele su 7-10 godina duže od najmanje srećnih, iako se od njih po drugim kriterijumima nisu razlikovale.

ŠTITI SRCE


2010. godine u studiji na 2000 Kanađana nađeno je da su oni koji su više izražavali pozitivne emocije (zadovoljstvo, sreću, entuzijazam), deset godina kasnije imali manje šanse da razviju koronarne bolesti. Rizik od oboljevanja srca bio je 22 % niži, za svaki 1 veći skor na skali izražvanja pozitivnih emocija.

JAČA IMUNI SISTEM


2003. godine u studiji na 350 odraslih ljudi koji su izloženi virusu gripa, oni koji su imali najpozitivnije emocije, imali su i najmanje šanse da se razbole.

POMAŽE PROTIV STRESA


U studiji iz 2005. godine ispitanicima je merena sreća više od 30 puta dnevno. Najsrećniji su imali 23% niži nivo kortizola u odnosu na najmanje srećne.